fredag 30 juni 2017

Guns n roses not in this lifetime tour


jag var så pirrig.. ni vet som om man ska träffa en gammal vän som man inte sett på länge..

  

så stort att få åka och kolla på sina idoler.. alltså detta trodde jag aldrig..


rotade fram mitt gamla sleaze linne.. det var tider det..
men det får jag berätta om nån annan gång.. och nu hörrni.. klipp till..


kassa mobilbilder.. men vi var där!!!


och dom dök upp.. och Herre gud va bra dom va!!!
i tre timmar spelade dom.. jag var som på moln alltså..


ångrar lite nu att jag inte tog med min riktiga kamera.. men men.. hade nog inte hunnit fota något ändå.. det var sånt ös!!


Alltså känslan efter en bra konsert hänger sig kvar.. så härligt på nå vis.. och är faktiskt helt tagen av hur bra det var.. läste någon recension på Aftonbladet.. men konstaterade mest av den att killen som skrev den har nog inte lyssnat så mycket på guns.. alltså såga coma.. hallå.. 


visste ni att denna bröllopsklänning som dom har i videon till November rain var min absoluta drömklänning i såå många år.. skulle jag gifta mig så skulle jag se ut så.. men nu.. neee not so much..
nån lite mer täckande klänning får det nog bli..


ja hörrni det var heeelt magiskt ni som var där.. ni vet..
Love Wins ni vet det va..

kram

1 kommentar:

  1. Japp det var magiskt! Vinkar i efterhand, satt en bit till vänster typ :) /annadagar

    SvaraRadera