måndag 13 februari 2017

Måndag...


Hon fick feber i går kväll.. inte mycket att göra åt..
kan nästan höra suckarna från jobbet ända hit.. men vad gör man då?



vi myser och läser sandvargen och lyssnar på Pippi på dom sju haven.. 


som tur va hittade jag lite glass i frysen.. tror nog att det är det ända som hjälper mot hög feber och hosta.. ja så är det.


Det här en av mina absoluta favorit glass sorter.. rekommenderar verkligen denna.. 


sen är ju inte alla sjuka här hemma men hon vill vara med lillsyrran.. hon har ett stort hjärta min lilla stjärna..
och tur har hon att grannpojkarna är hemma dom också..



medans Klara sov och Stella var ute med grannpojkarna så passade jag på att göra en ring jag funderat på ett tag.. en rysk giftemåls ring. Ja den kallas så, en ring med flera ringar.. Jag bestämde mig för att börja med tre..


Först så löder man alla ringarna för sig, sen öppnar man dom och ihop igen.. ja typ så...



Tycker det är så otroligt vackert när dom sitter ihop så här..


ser ni.. super fint alltså!! Jag blev sååå nöjd.. nu måste jag bara bestämma mig om jag ska oxidera dom eller putsa upp dom.. 
hmm.. vad tycker ni?
Nej nu ska jag pussa lite på min lilla sjukling här hemma och ta och äta lite mer glass...

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar