fredag 17 februari 2017

GIVEAWAY på Instagram


Japp hörrni ni läser rätt.. Jag har en lite Giveaway på på mitt insta.. jag passerade 500 följare idag och känner att det är helt sjukt mycket för mitt lilla spretiga konto.. som lixom är helt off i flera dagar sedan kommer det smoothie bilder, sen bilder på mig, sen lite på barnen och så lite silversmide på det.. Ja väldigt spretigt är det i allafall...helt otroligt att så många vill följa.. och jag vet ju att många av er vill att jag ska sälja mina ringar.. 
så jag har en lite giveaway så länge..


Jag älskar att göra dessa små ringar.. lisa för själen..


så där ja.. så var lilla fattningen på plats...


sådär.. sen vitkokas den och putsas upp.. sedan blir det stensättning.. och jag är verkligen inte så bra på det.. men jag kämpar på...


Taaadaaaaa! Så här blev den.. visst blev den super fin! Stenen är en larimar en av mina favorit stenar..storleken är ca 18.. us 8 skulle jag tippa på...
Så denna ring är alltså den jag har en giveaway på.. så in på instagram och delta...


snygg att kombinera med mina andra ringa tycker jag.. 







Ja så här ser en produkt fotografering ut hemma hos mig.. 
ja så kan det vara.. önskar nu er alla en fin helg och ta hand om er..

Kram

3 kommentarer:

  1. Alltså. Hittade din insta/blogg av en slump- så glad över det. Kär i dina bilder, färgsättning, tankesätt, konstskap med smyckena.. blir att beställa! Som att hitta en själsyster man inte visste fanns 😍 otroligt kul, TACK för att du lyste upp min fredag med dina otroliga vackra bilder och texter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj oj oj va roligt att du gillar det jag gör.. Det är så otroligt roligt att få en kommentar från en som läser och uppskattar ens blogg. Tack och välkommen hit..
      /Anna-Lena

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera