söndag 12 februari 2017

Alla Hjärtans dag....


Nu var det ju länge sedan jag hann med att blogga.. tiden som springer iväg för mig.. jobbar och barnen och den lilla tid som blir över renoverar vi och sen försöker jag smida ringar.. sen kommer bloggen..
ja ni förstår ju.. men vet ni...
Tusan va glad jag blir när jag ser hur många av er som kollar in här varje dag.. jag ska verkligen försöka hitta mer tid för bloggen..
jag lovar!




Jag har lyckats få till en en av mina drömringar.. den med månen.
Ni som följer mig på Instagram har nog sett bilder på den där.. hinner uppdatera där lite oftare...


alltså det var så tusan svårt att få till formen på månen.. behöver träna en hel del på den..


men vet ni varför jag tog mig tid att blogga lite.. jag kände att jag ville tipsa om en grej..


ser att det är många bloggar och stora instagram konton som börjar hajpa om Alla Hjärtans Dag.. och det är ju fint.. men jag kan bli sååå ledsen att inte fler stora bloggar inte tipsar mer om alternativa presenter på alla hjärtans dag.. alltså kom igen.. tycker det skulle vara en självklarhet.. men nej.. 
men här kommer iallafall den finaste av gåvor tycker jag..


Beställ i tid ni som känner att ni vill hinna få hem ett gåvobevis..
Jag bloggar för UNICEF varje chans jag får så HÄR hittar ni gåvoshopen till unicef.. sen finns det ju andra organisationer som också har bra alternativ..

Ja det finns många fler.. men några tips iallafall...


Jag hoppas nu att några av er tänker om och i år köper en fin gåva i stället..  Många kramar till er och tacka att ni är så underbart fina och hänger kvar här.. trots min frånvaro...
Och krama om varandra lite extra..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar