måndag 9 januari 2017

Vabbar och fotar ringkoner..


Ja nån gång måste det ju hända.. Vabbet.. det obligatoriska vabbet i januari och februari.. men men man får göra det bästa av det.. Riktigt långa mysstunder med glass och Pippi Långstrump.. det brukar göra susen.. Jag klarar dock inte av att titta på hela Pippi Långstrump på de sju haven. 
Nej jag har som sett den kanske så där tusen gånger så jag passar på att fota mina ursnygga ringkoner jag beställt av min fina vän på Ci´s Keramik



tusan va fina va..


Hon har drejat några och tummat nån.. dom blev helt perfekta i storleken..


Färgerna passa mig perfekt också.. dom som är så där spräckliga har hon rakubränt.. så otroligt vackra.


och ser ni va fint hon har stämplat in AnnaLena Stolt Silver på en av konerna.. så fint...
Om vill ni ha kontakt med henne så är det nog bara att mejla henne på hennes hemsida eller så kolla upp henne på facebook.. hon finns där också..
Nej mina kära vänner nu ska jag fylla på glassen och fixa en ny film åt dom med feber..så ska vi vabba vidare här hemma.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar