torsdag 5 januari 2017

Långsamma 2017...

 Hur startade ert 2017?
Så här startade jag det nya året..
Långsamt..frukost i sängen.. världens härligaste handkräm och den finaste av böcker...



Den är så bra.. läs den.. bara gör det.


tusan va vackert..tänka om jag kunde skriva så.. 
ord som rör vid själen.. 
ja tänk om man kunde det..


Som ni vet har jag verkligen snöat in på torrborstning.. jag hittade denna borste för ett jättebra pris.. kanske känns tungt för många att lägga ut över 200 kr på en borste.. men se HÄR så hittar ni denna borste för ett superbra pris och bra för planeten..
Och den är jättebra även fast den är billig..
Ett tips för er som vill börja men kanske inte vill lägga ut massa pengar på en borste..



alltså jag måste bara kolla.. någon annan än jag som är helt beroende av detta te.. nästan lite läskigt.. 


verkligen alla mina favorit saker.
En underbar bok, skrubb och fukt.. vad mer kan man behöva..


Ja apelsiner och nötter kanske.. och nån långsam morgon då och då..
men jag tror nog att 2017 hade den bästa starten på många år...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar