söndag 15 januari 2017

Älskade Kavat skor...


Det är ju bara så att Kavat har dom bästa skorna.. Jag har bloggat om dom förr.. och jag måste bara göra det igen..


fick på mejlen..Rea.. 50% rabatt. Jag kunde bara inte låta bli att köpa skor till dom två äldsta tjejerna.. Stackars Klara hennes storlek var helt slutsålt på rean.. får bli till nästa gång..


Hade tänkt köpa dessa i en annan färg men det var slutsålt.. men nu är jag faktiskt glad att dom var slut.. för tusan va snygga dom här va..


Skogshall EP Bordeaux


Jag använder Kavats egna vax till dessa skor.. och mina egna..


eko.. det är ju så bra.. skor, vax jag hela alltet är eko.. 


Ja tusan vilket klipp jag gjorde på dessa.. 50% rabatt... Ni som har fler barn vet att det blir ganska dyrt när det är dags att inskaffa nya skor så passa på nu när rean fortfarande är igång och köp skor som känns bra i hjärtat att köpa..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar