fredag 30 december 2016

Torrskrubbar och tänker på ord...


Jag hittade en sån fin grej hos Atilio. Hon skriver om att skaffa sig ett ledord för 2017 istället för nyårslöfte.. detta passar mig så bra.. och jag vet precis vad mitt ord ska bli..

JAG.



Ja nu tänker ni va... men mitt ord för 2017 ska bli Jag..
Jag ska inte föda eller amma någon annan människa, jag tänker sätta mig själv först, min kropp först..
Låter kanske konstigt för många men ni som har små barn.. vet att man kanske inte så ofta gör saker för sin egen del utan allt handlar oftast om att barnen ska ha det bra... men för 2017 ska jag tänka på att inte glömma bort mig..


jag har tjuvstartat.. jag har börjat torrskrubba.. vilket är helt underbart.. jag ger mig själv den lilla tiden.. heelt fantastiskt för huden.. testa!  HÄR hittar ni lite mer info om det..


sen har jag mina absoluta favoriter och en egen sockerskrubb..
Receptet hittar ni hos underbara Made by Mary


tänkte att jag skulle hinna läsa mer också..



sist måste jag bara tipsa er om denna lilla fantastiska borste.. det är en ansiktes borste för torrborstning..
ni kan hitta den HÄR
Om man har som jag tänkt att ta han om sitt Jag lite bättre under 2017 så är detta en fin fin start...

Stor kram till alla er som följer och läser min blogg.. det betyder så mycket.. och om jag inte hinner med något mer blogginlägg innan nyår så önskar jag er alla ett gott nytt år!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar