lördag 31 december 2016

nyårsafton 2016


tänka sig..
jag hann med ett blogginlägg till detta 2016.. 
Ja vi har ju hunnit både ätit, smällt fyrverkerier och skålat.. vi brukar ha tolvslagen sådär runt klockan 20.00


otroligt va fint det kan bli med saker man redan har hemma..


men party sugrör var ju ett måste.. 
och jag håller nog med mina tjejer..
Det blir som inte riktigt fest utan dom.. vi firar en vit nyår här hemma.. som alltid..


nyårs fin vill man ju vara också..



Det här är nog en av mina absoluta favoriter.. jag ska göra fler nästa år och sälja.. dom är som för fina att sitta å hålla på själv..



Patrik lagar alltid den godaste maten till nyår.. gud va bortskämd jag är..maten va så jäkla god att jag som missa att fotografera.. men kräftorna hann jag med i alla fall.. tusan va gott!






så här sitter vi hela ligan på den obligatoriska nyårs bilden som aldrig blir så bra.. men det är lite det som är grejen..men vi är iallafall nyårs glada och hoppfulla att 2017 blir helt underbar!!
Önskar er alla en underbar kväll och ett gott nytt 2017..

kram

4 kommentarer:

  1. Alltså sista bilden, så underbart härlig och äkta! Jättefin ring med, alldeles underbar <3 Ser fram emot att se vad som sker med dina smycken under 2017 :D

    Svar: Men tack själv fina du <3 Jag är också oerhört glad över att vi funnit varandra och våra konton under 2016 <3 Kram och god fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud du ska se våra familje bilder.. tror inte att många in min släkt är så fotogenique direkt..(ink mig själv) men det känns alltid så äkta dom fotona på nå vis.. Önskar dig en god fortsättning och ska bli mycket roligt att följa dig under 2017. Kram

      Radera
  2. Otroligt fina, festliga och stämningsfulla bilder. Så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så roligt att får en kommentar på något av sina inlägg, hoppas du hade en fin nyår och önskar dig en god fortsättning.

      Radera