onsdag 2 november 2016

pysselgumman...

ibland så har man lite tur..
jag som bara surfa runt.. så hittade jag denna fina webbshop..


alltså jag tycker att det är så fint.. till och med räkningen i ett fint litet kuvert..




men hallå.. små kolor.. kan det bli bättre...


och en fin liten handskriven lapp.. sånt här gillar jag.. tusan va fin.. om ni vill besöka pysselgumman hittar ni länk HÄR


och ser ni.. det nya golvet är här.. 
snart är kork och plast golvet ett minne blott...

kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk sax! Har letat efter en rejäl med mässingshandtag att använda till textil. Tack för tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! Ja jag har också letat som en tok men nu så äntligen, och saxen var jättefin!! Tycker hela shoppen var jättefin.. rekommenderar verkligen henne.. ha det fint!

      Radera