måndag 7 november 2016

Organicup..


ser ni.. myntan har fryst.. det var minusgrader i natt..



jag älskar den här tiden på året..gör inte ni?



det blir mörkare men ändå så kommer det där magiska ljuset som jag jagar med min kamera..


min kära mynta..
 men vad gör det.. jag har ju hela frysen full med mynta.. 
kommer ni ihåg? HÄR kan ni läsa om min mynta ni som missat..


och hörrni.. nu är det tusan dax att sluta upp att vara en sån miljöbov.. alltså man har ju faktiskt ett val.. och jag vill försöka så mycket det bara går att ta hand om vår planet.. så nu blir det..


Lovely liten grej som sparar på miljön och på mina pengar..  nu undrar ni såklart varför jag fotar min nya menskopp ute i rabatten.. men alltså det blir ju mörkt så tidigt nu på dagarna och jag kan bara inte fota med blixt.. så där av menskopp i rabatt fotografering..


men nu till lite mer allvarliga saker.. alltså bindor och tamponger.. är såna miljöbovar.. ni kvinnor där ute.. kom igen... nu byter vi.. nu får det bli menskopp.. ok.. testa i allafall...
Lägger in en länk här till Apotea där dom är på rea och fri frakt så det är ju bara att klicka hem en och testa...
kom igen nu.. klick klick

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar