torsdag 17 november 2016

Frida on my mind...


Det snöade som tusan då jag skyndade mig att hämta ut ett efterlängtat paket på ica..


hela vägen från Mexiko..
Ni vet att  jag tycker att man ska tänka efter lite innan man konsumerar.. och jag har letat ganska länge nu.. och tillslut hittade jag en tjej i Mexiko som gjorde det jag letade efter..
alltså ser ni va fint!! 
Man tror ju inte att det är sant...


finaste Frida..


och finaste lilla handskrivna lappen från Ana Luna.. tack så otroligt fint!!


Dockan är så otroligt vacker.. dessa detaljer..



och dessutom följde det med ett litet stöd i trä så hon kan stå upp.. 


men nu får hon vila i sin lilla låda fram tills ivriga små fingrar ska öppna detta lilla paket på julafton..
Bästa julklappen om ni frågar mig.. 
Jag förstår att det kommer bli många frågor om vart jag har köpt denna docka.. så kolla in Monadolls shop 

kram


1 kommentar:

  1. MEN vilken alldeles magisk docka! Så fantastiska detaljer, och det lilla broderade ansiktet. Åh! Förstår verkligen att du blev kär. Så fint hantverk!

    SvaraRadera