tisdag 8 november 2016

Farsdags tips...


Jag tycker nog att man ska tänka till ibland.. ni vet inte bara ryckas med och köpa någon skit grej för att det hör som till.. en liten present.. 


Mitt bästa tips till present köp på nästan alla dessa morsdagar, farsdagar, alla hjärtans dagar.. påskägg.. julklappr.. bjudna på middags present.. ja ni vet.. det här tipset funkar på dessa dagar..
Unicef gåvoshop... allt finns där..


Jag och mina tjejer vi beställde ett lilla pappsen paket.. och så hoppas vi på att pappsen inte läser bloggen idag.. men grejen med att jag riskerar överraskningen lite är att jag hoppas på att fler köper denna present..och struntar i den där kokboken som ändå kommer damma där på hyllan.. 
om man vill hinna få ett fysiskt gåvobevis.. så in i webbshopen bums och beställ... HÄR men om ni inte hinner så går det ju utmärkt med digitalt också.. men in och betsäll!



Finns något för alla.. och alla plånböcker...
och när ni ändå håller på.. varför inte bli världsförälder..


men visst var detta kanske det bästa presenttipset på länge.. ja jag tänkte väl det..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar