fredag 4 november 2016

Barn fotografering...


ni som följt mig vet ju att jag har nån hemlig dröm att få jobba med foto.. och barnfotografering är ju så himla kul.. och turen som jag har så har jag tre tjejer som mer än gärna ställer upp på mina olika upptåg..


vi brukar göra ett julkort varje år.. och skicka till släkt och vänner.. 


i början är det alltid så pirrigt att bli fotad..




sen någonstans där i mitten så tappar man som koncentrationen..
och lite kallt börjar det nog bli..



och alla vill ju självklart ha lite egentid framför kameran.. såklart..



men så tillslut så tror jag vi fick ett foto som blev bra..


det här blir nog vårt julkort.. ska lägga på lite text å så.. vet inte riktigt om det blev bra.. Vad tycker ni? Så sällan jag vågar visa bilder jag tar på det här viset.. tycker nästan aldrig att dom håller måttet.. men tusan tänkte jag..så kan man ju inte hålla på å tänka.. nej det ska det bli ändring på.. så jag tog mod till mig och skrev detta inlägg...


och efter en kallt fotografering så tog vi oss lyxen och åt en kardemummabulla lunch.. 
nej nu ska jag försöka mig på att lägga på lite text på fotot sen ska jag åka ner till tryckeriet..

kram på er..

3 kommentarer:

  1. Klart du ska visa dina bilder! Dom är fantastiska! Så vackra. Och vilka fina små sagobarn. Kram

    SvaraRadera
  2. Klart du ska visa dina bilder! Dom är fantastiska! Så vackra. Och vilka fina små sagobarn. Kram

    SvaraRadera
  3. Men åh så fina bilder! Klart du ska visa upp dem :D

    Svar: Åh tycker du det? tack snälla! Har verkligen börjat intressera mig mer för landskapsfoto så det är ju kul att höra att jag utvecklas :D Tack snälla <3

    SvaraRadera