lördag 1 oktober 2016

men hur går det med renoveringen...


ja hur går det.. jo men tackar som frågar..
snigelfart är den enda farten här hemma mellan vabb och egen sjukdom och jobb och knatteskutt.. ja men då tuffar det på... i snigelfart..


snart klar med fönstren.. ser ni va fint det blir..jag har målat dom i en jätte fin färg från beckers.. blyerts heter färgen..


färgen är grå.. men så i vissa sken så är den som blå.. jag gillar den verkligen..


efter fönsterna ska jag nu börja med dörrarna.. dom ska få samma färg.. Blyerts.. har köpt handtag till dörrarna iallafall..


sen måste man alltid se upp när man går runt å fotar i rummet man rustar i.. man vill ju inte snava över färgpytsar.. eller..
gitarrer..


snart är detta golv ett minne blott.. vi ska köpa trägolv.. så vi måste köpa hem det och sedan låta det ligga och torka till sig.. sedan adjö fula kork och plast golv.. jag kommer inte sakna dig...
önskar er alla en underbar helg med loppis och skogspromenader.. själv ligger jag nerbäddad med feber å virus i halsen enligt doktorn så jag tar det med snigelfart denna helg också...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar