lördag 22 oktober 2016

Kära bloggläsare...


tänk va fina ni är... som hänger kvar här hos mig..
Jag hinner inte med bloggen just nu.. ni vet livet händer ibland..


jobbet.. barnen.. vabben och kocken.. ja fullt upp är det..


men jag fotar det mesta.. hela tiden.. mer den där tiden att kunna sitta vid datorn och hinna knåpa ihop ett blogginlägg..


nya skor har jag köpt också förresten.. och se.. hösten kom tillslut..


vissa älskar det mer än andra..
vi leker så mycket vi bara kan... hösten är underbar...


att ha en drottning till middagsbordet.. inte illa..


hon tog inte av sig lövkronan på hela kvällen...


en av anledningen att min tid inte riktigt har räckt till bloggen är kanske denna.. min finast har haft slut spurt innan Culinary olympics... tänk va.. helt otroligt stolt över honom och Fazer Culinary Team


men ni kära bloggläsare.. vill att ni ska veta en sak..


Jag ser att ni är många som följer mig och går in och kollar bloggen varje dag.. Tack! Ni är verkligen jättefina som orkar hålla koll här fast jag inte uppdaterar så ofta.. jag finns på bloglovin så ni kan följa mig där så får ni snabbt uppdatering när nytt inlägg kommer... 
men tack kära bloggläsare... tack!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Nyfiken på vad det är för tidning med Patti Smith du håller i? mvh erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej.. det är en foto tidning som heter black+white photography.. en av mina favorit tidningar..

      Radera