måndag 31 oktober 2016

Happy Halloween..


jag gillar inte riktigt Halloween..
 eller jag gillar nog inte det där kommersiella jippot.. men det gör jag ju aldrig.. men i år så ville jag verkligen att vi skulle köra på lite mer non spooky dräkter..
och absolut inte dra iväg å köpa massa onödigt..


så vi enades runt det här.. magiker...


och tur som man har så har svärmor sytt dessa dräkter till tjejerna.. helt otroligt fina!!
Om man inte riktigt gillar allt det där läskiga med Halloween så kommer ett toppen tips från min favorit blogg Mokkasin HÄR


lite olika hur man tränar på olika magiska formler.. 




tusan så fint.. och vet ni mer vad som har varit så fint den här helgen..
alla blommorna..
Ni vet ju att att Patrik tog os guld.. och ett silver.. i culinary olympics.. eller jag kanske har missat att berätta det...


hur som helst.. vi har så mycket blommor här hemma.. 
jag klagar inte.. se va vackra..


så otroligt vackert.. man kan som inte ha för mycket blommor.. men ha vaser så det räcker åt alla blommor.. det är en annan femma...




nej nu ska denna babe ut å tända våra pumpor och fira en non spooky Halloween..


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar