söndag 2 oktober 2016

det där med att vara sjuk...


Det var frost på gräset i natt..


jag försöker få dom att sova lite längre.. men det vill dom inte.. 
vi får gå upp helt enkelt...


 tycker så synd om dom när jag är sjuk och inte orkar fullt ut...
"jag vill gå uuuut mamma!!"


jag tar dubbla tjocktröjor, raggsockor och hoppas att jag ska orka det här.. hon bjuder på kaffe och otroligt goda kakor som har strössel och allt.. jag tror faktiskt att jag ska frysa fast i sandlådan.. " mamma måste nog hämta lite riktigt kaffe"
koppen värmer.. men jag spiller ut på min blåa tröja och allt blir kallt igen..



 vi kan äntligen gå in... det var varm säger hon... mmm svarar jag och tror att jag ska dö av kylan.. värktabletter och bafusin.. nu kan jag äntligen krypa ner och vila en stund...
te och mandarin.. eller satsumas kanske.. 
raggsockorna behåller jag på...

kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar