torsdag 8 september 2016

Torsdag...


I dag var jag ledig...


jag gick ut tidigt i trädgården och plockade dom finaste av mina blommor...


jag satte dom i vas och plockade upp efter barnen...


jag och klara gjorde ringar.. det gick sådär.. nya tag en ny dag.. vi gick ut i stället...






Klara var full med energi.. det är hon alltid...


"kolla när jag hoppar"


"Hur blev det?"


"igen!!"

"nja mamma måste bara.."


"fota ringarna lite..."

ungefär så brukar vi spendera våra dagar tillsammans.. fotande hoppande.. upptäckande.. tillsammans.




och här upptäckte vi att en solros lyckats ta sig ända upp i träkronan.. vilken kämpe..



sen gick vi in igen och lyckades slita mellansyster från ipaden och iväg och hämta storasyster på skolan..


dom spelar pokemon.. jag förstår att det är så coolt.. tydligen så as coolt.. 
ja det var våran torsdag i några bilder..



nu ligger dom och sover och jag ska strax krypa ner mellan dom och sova för i morgon är det tidigt med förskola och fritids.. 04.45 ringer klockan.. som vanligt..
önskar er alla en underbar torsdags kväll...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar