fredag 2 september 2016

Mina Ritualer..


jag har som happat både hit å dit och prövat både ditt och datt vad gäller hudvård.. men nu måste jag nog säga att jag har hittat hem...
det här är absolut inte något sponsrat inlägg för jag är inte sponsrad av någon.. utan jag bara älskar deras produkter..


Jag är med i Rituals medlemsklubb.. gå med för man får så bra medlemserbjudanden.. denna gång fick jag den här.. 
avslappnande ögonmask.. asså.. tusan va skönt..




alltså precis vad jag behöver just nu.. handlade man över 500kr så fick man detta gåvoset.. och 500kr kommer man ju upp i ganska snabbt.. men tycker ändå att Rituals ligger väldigt bra i pris.. 


Gillar så deras små lappar med kloka ord...


jag unnade mig verkligen denna gång och beställde dessa doft pinnar.. alltså tusan va gott dom luktar.. jag tog en liten för små rum.. men tycker nog att den är perfekt för större rum då jag gillar när doften är lite mer diskret.. kan verkligen rekommendera denna lotus secret.. underbar!!


testar denna deo för första gången.. hoppas så på denna då det kliar under armarna på mig från typ alla andra deos..


och let´s face it.. det börjar bli dax.... 


och sen denna underbara.. alltså ska man köpa något så skulle jag verkligen rekommendera denna.. alltså en dröm för huden.. men nu ska jag ta och gå till lekparken med min minsta tjej för nu har hon tröttnat på att vänta på mig...

kram

1 kommentar:

  1. Urtekram är ett ekologiskt märke som har sin egna örträdgård och odlar de mesta av deras ingredienser själva, deras DEO kanske kan vara något om den där inte fungerar. Men det lilla jag testat av rituals grejer så gillar jag det verkligen <3

    SvaraRadera