fredag 16 september 2016

Ljumma höst eftermiddagar...


här kunde jag äntligen sätta mig ner en stund..
bläddra i en bok.. en kopp kaffe och se solen går runt hörnet på huset.. dom är så ljumma och fina dessa hösteftermiddagar..


jag har varit sjuk hela min lediga vecka.. och nu har febern kommit.. skönt att sitta ute i lite svalare vind..


som att jag har varit sjuk hela veckan så har vi plöjt genom en hel del filmer här hemma.. mys eftermiddagar med glass och Disney..
Mina egna favoriter är självklara Den lilla sjöjungfrun och skönheten och odjuret.. Jag vet inte men tror nog att jag måste ha varit i den absoluta perfekta åldern när dom släpptes..
tror jag kan varenda replik och sång i båda filmerna.. 

så gissa om jag blev glad när jag såg att dom ska göra en remake på skönheten och odjuret.. 2017.. japp då kommer denna då 37 åriga 3 barns mamma gå på bio och vara mer pepp än alla barn där..

kolla bara..


nej nu ska jag ta och krypa ner i soffan.. tända lite ljus och dricka en kopp te.. önskar er alla en underbar kväll och krama om dom ni älskar lite extra..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar