torsdag 15 september 2016

igår...


vi lämnade storasyster på skolan sen åkte vi till blomsterlandet...
min absoluta favorit blomsteraffär.. vet inte om det kanske finns nån lokalt mysig handelsträdgård här runt om Uppsala.. tips tas gärna emot..


vi kom hem med dessa.. underbar höstanemon och kunde inte motstå dessa verbenor..men gladast av allt blev jag nog för tistlarna..
det är något med dom som jag tycker är fantastiskt underbart..


nog en av mina favoriter..



jag har gjort ett par nya ringar.. testar lite hur limmet håller och funderar på hur jag ska lösa själva inne fattningen utan att behöva köpa massa ny utrustning..det löser sig..


efter lite snabb plantering så for vi iväg och hämtade storasyster från skolan.. Dom är fina dom här dagarna när vi får vara lediga tillsammans.. dom sparar vi..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar