söndag 4 september 2016

God söndagsmorgon...


jag vaknar till liv när hösten kommer.. dom där kallare vindarna väcker mig.. det som pirrar i kroppen..

äntligen har jag börjat bli frisk.. har varit sjuk hela veckan.. tusan va jobbigt jag tycker att det är.. 
rastlösheten och att inte orka kan göra mig tokig...



tomaterna har verkligen skottat iväg.. inte så mycket kärlek över till dom har det varit denna vecka.. men nu har jag knipsat av några som får mogna på fönsterbrädan...


nej nu ska jag ta och börja laga lunch till övriga familjen som är på badhuset... sen ska vi ta med en picknick korg och åka och titta på min brors nya hus.. tusan va fint att flytta ut på landet så här när höstvindarna börjar blåsa.. 
allra bäst om du frågar mig..

kram

3 kommentarer:

  1. Jag är alldeles tagen av ditt bildspråk. Hittade hit via en länk från Wilda och bara myser in mig i vartenda foto. Du har verkligen sinne för stilleben, färger, former och mönster. Läser din blogg som ett inspirerande magasin! Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj tack!! om du visste vad din kommentar värmer, blir så jätte glad. Det är inte varje dag man får en sån fin kommentar. Tack :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera