tisdag 20 september 2016

ci´s keramik


jag har en arbetskamrat som är så där fin på alla vis.. ni vet när man bara blir glad av å se henne.. det är Ci det..
och inte nog med att hon är en toppen jobbarkompis så är hon keramiker också..


hon har gjort denna fin fina kopp till mig.. 


hon har gjort glasyren men nån slags bubbel teknik.. jag tänker på havet när jag ser den.. helt underbart fin!


titta bara.. hon har fixat till mitt namn på den så fint.. så att ingen ska ta min kopp på jobbet.. 
kopptjuvar överallt he he he..


och ser ni.. jag har beställt ett nytt te.. 
Relax.. känns som om jag behöver det..


Jag får bara inte glömma att ta med mig koppen tillbaka till jobbet i morgon.. den ska ju egentligen vara där.. men alltså var ju tvungen att ta hem och fota den lite..

och vet ni vad... ser ni.. kolla vad hon gjort mer till mig..


Ringkoner... jippie!!


jag ska ta och fota dom bättre sedan.. men kunde som inte låta bli att visa er lite.. visst är hon duktig men fina kollega.. om ni vill beställa något av henne så kan ni hitta henne på Ci´s Keramik

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar