tisdag 9 augusti 2016

Tacksam...


ja ibland så blir det som för mycket.. tacksamheten och en otrolig glädje att göra en annan människa så glad och sedan få så fina ord skrivna om sig själv..
ja då står man ju å lipar lite bland myntan..


Ni som följer mig ni vet ju att jag skickade i väg ett paket till en bloggvän.. det var till Rania.. och nu har hon skrivit ett så fin inlägg om mig.. alltså tänk va.. om lilla mig.. tack.. 
Lipar lite till bland myntan.. 



Några av dom här ringarna fick hon.. och hon har fotat dom..
tusan va fint.. kolla inlägget HÄR
Hon är en sån otroligt bra fotograf..




Efter Ranias inlägg så fick jag lite fler följare på instagram och även lite mer trafik på min blogg.. det är jag jätte tacksam för.. så roligt att fler läser bloggen..


Många av er vill ju köpa mina ringar och smycken och jag ska verkligen försöka komma igång.. men jag jobbar och har 3 små barn så.. ja jag önskar att jag hade mer tid.. älskar verkligen att göra dessa små ringar.. 


nej nu ska jag runda av och kasta mig iväg för att köpa tåg biljetter och ta ut pengar för imorgon ska jag iväg på äventyr.. är så nervös å spänd så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. men jag lovar att jag berättar om det en annan dag..
Men denna dag ska jag spara på en alldeles egen plats i hjärtat..
Tack Rania!

Kram

7 kommentarer:

  1. Jag såg hennes inlägg. Väldigt fint inlägg. Och du är väldigt duktig. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag såg hennes inlägg. Väldigt fint inlägg. Och du är väldigt duktig. Kram

    SvaraRadera
  3. Duktiga fina du, så glad jag blir att du blir glad! Vet du, jag tycker du ska göra ringar när tiden och lusten faller på. Det är din passion och något du tycker är roligt - håll fast vid det. Det är lite av charmen med att handla från små företagare också, det finns produkter när personen i fråga faktiskt stått och arbetat, ingen massproduktion. personligt och påtagligt. Vi brukar köpa lokalproducerad öl på vårt ICA ibland, när det finns inne. När vi ser den i hyllorna vet vi att far och son dagarna innan stått i sitt garage och bryggt klart ölen, och sedan själva kört den till vår ICA-butik. Det känns så rätt och nära på något vis.

    Spännande med ditt äventyr, det ser jag fram emot att höra mer om! <3 stora, fina kramar till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det så, det är på den nivån det kommer att vara.. finns inte tid till något annat.. men man vill ju som göra till alla som vill beställa.. men men det hinner jag inte.. det kommer bli en mini popup shop där jag lägger upp det jag har skapat.. så först till kvarn.. :)
      Stor kram till dig!!

      Radera
  4. Hallå där! Hittar hit genom Rania... Så duktig du är, det är verkligen fina alster. Håller även med henne i ovan inlägg... Njut av din passion!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Oj va roligt att du hittade hit, hoppas du gillar min blogg... nu uppdaterar jag ganska sporadiskt men alltid jätte roligt med en ny läsare!!
      Kram

      Radera