onsdag 10 augusti 2016

Pretty electric tattoo...


I dag kl 10.45 gick tåget mot Gävle..
Jag har haft en tid bokad hos Martina på Pretty electric tattoo i några veckor nu och äntligen..



så skönt att få komma iväg lite själv ibland..


Jag var så nervös när jag gick till pretty electric så jag glömde ju helt bort att jag hade tänkt att fota Gävle lite mer.. men ja ja så kan det bli..


Väl framme med pirr i magen å allt så skissade Martina de sista på skissen hon ritat åt mig..

så var det dax...


Ja det är ju en upplevelse..vill man vara fin får man lida pin.. eller hur..


Halvvägs... ja sen tog det ett tag till.. efter vi var färdiga så fotade Martina min arm och plastade sedan in mig igen.. Jag var sedan tvungen att rusa.. bråttom till tåget.. man jag hann..




med en värkande arm och bästa musiken i lurarna rullar jag ut från ett regnigt Gävle.. nöjd som tusan över min nya tatuering.. men den visar jag nog en annan dag..

kram
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar