onsdag 24 augusti 2016

livet rullar på...


visst är det så..
 lämna på förskola, skola åka till jobbet, hämta här å där.. handla.. natta och så om igen nästa dag..

men så en dag.. får får man hämta ut ett paket..



jag har verkligen funderat lite över min garderob.. köper det mesta second hand.. men tusan va svårt det ska va å komma över en snygg kjol..

 så nu gjorde jag slag i saken och köpte ett par riktiga skönheter.. som jag kommer kunna ha många år...


jag var ju tvungen att testa direkt.. 




ja ja det blev ett par byxor också.. men tusan ibland måste man unna sig ett par snygga mysbyxor..
eller hur..


Jag beställde från Zara.. gillar verkligen det klädmärket..




Visst var dom fina.. men finast idag var nog hans skjorta.. har alltid hans kläder på mig när han inte är hemma.. han blir som närmare då..


Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar