lördag 20 augusti 2016

lisa för själen...

Har ni hör det uttrycket.. lisa för själen..
en som jag kände för länge sedan sa alltid så.. 


och det här är verkligen lisa för själen för mig..
tänk att så små saker som ryms i en barnsko kartong kan betyda så mycket..




I dag efter simhall och sko inköp så fick jag äntligen lite tid för mig själv... gissa va jag gjorde...


dom här...


Jag passade på å gjorde flera stycken för nu är det några som har frågat flera gånger och vill verkligen köpa ringa.. så snart så är dom klara..


nu när instagram är som snapchat så passade jag på att filma lite när jag gjorde ringarna.. in å kolla vet jag.. mitt insta är @annalenastolt




Tänk va.. att man kan känna sånt lugn när man gör något man verkligen gillar.. som om man flyter bort i tid och rum.. 


nu ska dessa små skönheter få sig ett syrabad sen ska dom putsas och hamras och sen ska jag stämpla på lite olika mönster tänkte jag.. sen ska jag testa en helt ny grej.. så spännande...
men hur dom blev det får ni se en annan dag..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar