fredag 5 augusti 2016

Barn lediga..


Det är inte ofta det händer men idag så är vi barnfria här hemma..
vi ska till och med ta oss iväg och äta middag.. fatta.. själva inga barn.. helt otroligt...


som att jag inte har några barn att tvätta eller klä på eller hjälpa på toa så blir jag ju självklart klar 2 timmar innan vi ska åka och också självklart super otålig.. så varför inte svänga ihop ett litet blogginlägg bara så där medans Patrik duschar... tänkte att jag kunde passa på att visa er...


Jag har blek topparna på hårt igen.. helt onödigt av mig att vara så där spontan innan semestern och bara färga allt i super mörk brun.. bara för att 2 dagar senare bleka hela håret igen..


Jag tror att den ska se ut så här..


min logga.. min lilla popup shop som jag jobbar lite på.. när tiden finns... (nästan aldrig)


och ja.. detta lilla paket är ju faktiskt på väg hem till en fin fin bloggvän jag har.. tusan va pirrigt..


Nej nu ska jag ta å servera denna till min kärlek.. gillar flaskan så mycket.. och så ska jag också säga till honom att lägga på ett kol annars kommer vi att missa vårat tåg...

kram på er.

1 kommentar:

  1. Härligt med en kväll utan barnen, hoppas ni hade det mysigt <3 Tycker din logga är hur fin som helst, idén om en pop-up shop låter fantastisk och den bloggvänen blev ooootrooooligt glad ;) <3

    SvaraRadera