måndag 8 augusti 2016

Äntligen!

Ja tusan va jag har längtat efter att få börja rusta i vårt lilla radhus.. men nu jäklar är vi på G och jag är så pepp!



vi bestämde oss för att börja i vårt lilla rum.. mitt och Patriks..
vi har ett kombinerat gitarr byggar silversmides kombo rum.. ja nått sånt.. vi får väl ha det tills barnen blir tonåringar och vill ha lika stora rum.. men till dess så lägger vi rabarber på det..


vi ville ha en grå.. ganska kall färg.. 


hej då hemska prickar...




Valde en färg från rusta.. perfekt för vår budget!
Rustas väggfärg.. nyans.. kolla in den HÄR om du är mer intresserad av färgen..


Ja tusan va pepp jag är över att äntligen få börja rusta och äntligen få börja bygga det hem man drömmer om... nu ska vi iväg och köpa en mörkar nyans av grå till fönster och dörrar.. blir fint det här.. och snart.. snart är även detta hemska kork och plast golv ett minne blott... trägolv.. blir fint det...

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag gillar rustas färger. Har just målat om två rum med den. Jätte bra att måla med, fina färger och bra pris. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar rustas färger. Har just målat om två rum med den. Jätte bra att måla med, fina färger och bra pris. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är dom jättebra, och torkar så snabbt.. perfekt för en stressad småbarns mamma som mig.. :)

      Radera