måndag 13 juni 2016

Måndag..


vi är hemma idag.. planeringsdag i skolan och dagis..jag har tagit semester..


det känns mest som om vi bråkar hela dagarna.. 6-åringen känner sig missförstod, 4-åringen tror att hela världen är emot henne och vår kära 2 åring kan allt själv... ja och jag har skrikit mig genom hela förmiddagen.. SLUTA BRÅKA!! JAG BLIR GALEN.. ja så ungefär..
så nu tar jag en paus och gör något annat...




jag har som inte hunnit med bloggen på länge.. mycket då med nya arbetstider.. barnen tar mer tid nu..och vi har äntligen kommit igång med att renovera.. vi har börjat med trädgården.. jag har massa bilder.. kommer nog en uppdatering på semestern..


kokosvatten...


och nu måste jag verkligen gå då tredje världskrigen har brutit ut i mitt vardagsrum...

Kram till er! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar