fredag 29 april 2016

yoga och små ametister...


jag är lång ledig.. ni har kanske märkt det då jag uppdaterar både blogg och instagram oftare.. igår så yogade vi hela förmiddagen..

hon kallar sig själv för yogababy.. hon älskar verklig att yoga..






vi har en yoga bok för barn.. där heter denna musen.. den är en favorit.. sen självklart hunden..


idag har jag feber.. kanske var det från vårt långa yoga pass igår.. 
men försöker hitta på grejer att göra med barnen ändå.. man har ju som inget val.. febernedsättande och lekparken nästa...


men först måste jag bara visa denna lilla fina ametist.. tusan va fin den är.. 
helt klart en favorit!




Har funderat hit och dit och kollat både här å där.. vill så öppna en liten shop och sälja fina halsband och saker jag tycker är fina.. tror nog faktiskt att jag kanske kan göra det då jag inte har något vinstsyfte med verksamheten.. utan vill bara göra det för att jag tycker att det är roligt och för att kunna köpa eget material till att skapa armband.. 


Hobby verksamhet kallade dom det på skatteverket.. kanske det..
kan ju vara ett bra sett att testa..

ja fortsättning följer..men lilla shoppen..
nej nu ska vi duka för snart pappan hem med sushi till oss...

Kram

2 kommentarer:

  1. men ååh ja, starta en shop! Tror verkligen på att arbeta med något som är ens passion och att ha det som fokus, göra det man tycker om och göra det bra. inte för att bli rik osv. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tror att jag ska göra det.. Men har varit så osäker med att med Skatteverket och starta eget å allt det där... Men nu har jag kollat upp och jag faller ju solklart under hobbyverksamhet.. Så det blir nog en liten shop...

      Radera