onsdag 13 april 2016

solrosor och längtan efter blå träskor...


vi sår mer frön.. solrosor måste vi ju ha..
det är stark vårsol ute och jag får verkligen inte till det.. tusan vad jag skulle behöva gå en foto kurs...





flitiga var vi.. många solrosor hoppas vi på..




jag har äntligen tagit ett beslut.. 

jag har köpt ett par nya skor.. ett par träskor.. blåa och fina.. har letat länge efter ett par blå träskor men det finns inte begagnat så nu gjorde jag slag i saken...
Träskorna kommer hem till mig så fort dom har tillverkat dom..
jag kommer nog ha skorna till jag blir hundra år.. tusan så fina.. längtar efter dom..


ja nu hoppas vi på solrosor till sommaren.. och jag måste nog ta mig i kragen och lära mig kameran lite bättre...himla svårt det här med starkt ljus.. 

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar