onsdag 27 april 2016

Frukost...


Frukost.. så viktigt.. tror jag har prövat alla olika slags frukostar men har verkligen hittat hem med mina ägg.. håller mig mätt hela vägen fram till lunch.. kanske att jag behöver en frukt på vägen men.. brukar klara mig..


så skönt att slippa vara hungrig och småäta hela tiden.. sen försöker jag verkligen dricka mycket.. vatten med ingefära, lime och mynta är en favorit.. 2 liter försöker jag få i mig.. men tusan va jag får kämpa...



jag dricker också pukka cleanse.. vet att det är nån hype runt detta te men det funkar verkligen bra för min hy.. och nu måste jag verkligen dricka mycket av detta då mig kropp verkar vara i extrem hormonell obalans.. var nog inte ens så här finnig i tonåren..


kolla mina gamla jeans.. denim love..


 så glad att komma i dom igen... så där 7 år sedan jag använde dom sist.. tusan va inne det var med låg midja då.. inte så jätte skönt.. ska nog tusan köpa mig ett par Levis 555.. kommer ni ihåg dom?  


nej nu ska jag skala mina ägg sen ska vi ut och titta av någon av våra solrosor har överlevt snöfallet i natt...

aprilväder....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar