fredag 22 april 2016

fredag och jag ska jobba helg...


jag har nu börjat mitt nya jobb.. allt snurrar.. hundra nya saker att kunna.. att komma ihåg.. nya arbetskamrater.. nya klienter.. tusan.. det känns lite mycket nu.. men så igår fick jag min enda lediga dag denna vecka.. vi passade på å mysa lite extra..





jag kämpar på att försöka lära mig kameran.. svårt med motljus..


finaste nya tröjan från hey pilgrim.. love it!!


sen skulle hela gänget vara med.. så fina så man dör.. finns nog inget bättre än att få hänga med dom en hel dag..

tidigare under dagen var vi ut och plocka blommor.. jag passade på och fotade ett av mina halsband när det var uppehåll från regnet..







denna fina rosenkvarts fotade jag här om dagen..jätte fin!
älskar dessa råa stenar.. 


sen kom pappan i familjen hem med en cykel till mig..det är kärlek det.. tack finaste du... nu kan jag cykla till jobbet nu när jag jobbar i byn.. så snart ska jag hojja iväg till jobbet.. nervös som tusan.. men det blir nog bättre...

kram

2 kommentarer:

  1. Spännande med nytt jobb, hoppas du kommer att trivas när du kommit in i det lite! Så otroligt härligt att kunna cykla till jobbet, och vilken snäll man som fixade en cykel åt dig. Älskar halsbanden, så vackert så vackert. Kommer du sälja dem eller gör du bara för egen del? Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen helt underbart att kunna cykla till jobbet... Slippa ta bilen alla dagar. Va roligt att du gillar halsbanden.. Jag skulle verkligen vilja börja sälja halsband och olika kristaller.. Tänkte också egna armband.. Men måste kolla upp lite mer med om jag måste starta eget.. Eller om man får driva det på hobby nivå.. Vill ju inte att det ska bli något tok.. Så svårt det där...

      Radera