måndag 11 april 2016

en helt vanlig söndag......


det är skönt att få börja dagen i lugn och ro.. hon tittade på Saltkråkan och jag drack mitt te.. 

vi har det fin på morgonen...





hoppas dom blommar till hennes födelsedag...



snabbt som ögat blir man ofta av med ipaden när dom stora vaknar..

Det var fullt på agendan denna dag.. simhall, kalas.. och hon som fyller år snart.. vi skulle ta en promenad med skrindan hade jag lovat..


 Där är det.. jag sticker nog inte ut hakan om jag säger att det är Knivstas mest hatade hus... men tusan va jag gillar det..

älskar betongen..


fasaden som speglar himlen..


och trappan.. helt underbar..







Ja snyggt som tusan tycker jag..


vi handlade lite på vägen.. tittade efter min syster men hon jobbade inte.. men bra pris på eco ägg och mjölk hade dom..
och en glass fick det bli..


sen stannade vi till här.. 
hos han som skriver om daggstänkta berg..








sen landade hela familjen hemma.. och den ända maträtt alla kunde komma överens om var pizza.. så pizza fick det bli..

ååå himmel.. den godaste pizza jag någonsin ätit..
men den är värd ett helt eget blogginlägg.. så det tar vi en annan gång...




Chili och sötpotatis pizza på dinkel mjöl.. helt fantastiskt..
ja så kan det se ut en helt vanlig söndag.. 
önskar er alla en fin ny vecka..

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar