lördag 9 april 2016

Blogg love...


jag blev stående.. stirrande.. minnen från alla deras födslar..
stormen.. den perfekta stormen som man tog sig igenom och kom ur.. starkare en någonsin..
fantastiskt är det..den stormen..


hon har börjat blogga igen och jag är så hjärtans glad..
min favorit blogg.. oddlovin... hon skriver så otroligt vackert om sin förlossning.. om stormen om ett åskväder som växer i en.. och det är så det är.. precis så.. att våga vara i smärtan.. vila i att våga vara där..andas.. i stormens öga..
tusan så fint..



vi kvinnor alltså...



tanken med detta inlägg var att jag skulle fota min print som jag fått hem idag.. jag har framkallat en av mina absoluta favorit bild som jag tagit..


wifin å jag.. inte kompisar idag..
men tillslut så...


nu ska jag bara hitta en ram.. har så många ramar som ska inhandlas.. men det tar ju sådan tid.. vill hitta den där ramen som passar.. som fotot ska sitta i.. ja knasig kanske... men det brukar bli bäst så.. loppis får det bli..


nej kära ni nu blir det lördagsmys med familjen och kanske en godis eller två..

kram



1 kommentar:

  1. Fin du är! Älskar håret, frisyren och kläderna <3 Hoppas ni har haft, och fortsätter att ha, en riktigt trevlig helg! Jag är sådär tråkig och kör svarta ramar till allt...

    SvaraRadera