lördag 16 april 2016

2 år..


tänkt jag tycker tiden springer iväg från mig.. känns som igår jag gick här magen och hon som sparka därinne.. och 
idag fyller hon 2 år.. vart tar tiden vägen...



presenter tidigt på morgonen..såklart..


den finaste servisen i plåt från vilac...älskar vilacs leksaker..


en av mina favoriter...Nathalie lélé




röda skor på fest.. ja så ska det vara.. mormor har köpt dom så ni förstår.. dom är viktiga..




det blev en gitarr också.. tusan så fin...


jag hade planerat att ta lite foton på tårtan och kalaset.. men tjoff så var tårtan uppäten och kalaset var slut och inte ett foto hann jag ta.. men så ska det kanske vara på ett bra kalas..

jag vad tar tiden vägen.. som min syster skulle ha sagt.. tiden väntar inte på nån...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar