onsdag 16 mars 2016

Vi tar och vabbar lite till...


39,7

Dagens temp... vi dricker mycket vatten och äter glass.. 
jag dricker hibiskus te med citron och ingefära.. 

vi myser i soffan och kollar på Pippi på de sju haven.. tänk vilken kämpe hon är.. upp på morgonen och behöva följa med och lämna övriga syskon på skola när man har feber..

Stackars lite.. inte lätt att var minst..


Vabb.. tur att dom har en app.. tror aldrig jag hade kommit ihåg att anmäla vabb annars.. 


Jag har massor med sticklingar.. doktor westerlunds överallt.. har som inte hjärta att kasta när man klipper dom..



den är bra den där nya vasen jag köpte.. perfekt för mina små sticklingar..









Hon gillar radioapan.. jag med.. bra app för dom yngre.. och låtarna och sagorna man kan lyssna på är riktigt bra..
När hon fick spela lite passa jag på att ta tag i tvätten...




jag har nyligen rensat min garderob.. det var ju en riktig tidsresa.. men jag va hänsynslös.. det som inte passa.. bort! Det jag inte använder.. bort!
Hoppas att någon annan får nytta av kläderna istället.. 



men alltså denna kunde jag bara inte slänga.. jag kan uppenbarligen inte ha den.. men tusan va jag gillar den.. ja denna skvallrar ju om att jag kanske har haft en lite annan kroppsform innan mina graviditeter.. eller i ärlighetens namn.. föräldraledigheter.. man blir ju faktiskt inte tjock av att vara gravid.. mer av föräldraledigheten..  


ja och dessa små kolor som jag inte kan låta bli att gå runt och små äta.. dom gör nog sitt för vikten.. men dom är ju så förbannat goda..


38,8
tempen stannar där.. skönt att febern går ner i allafall.. men vi fortsätter med vatten och glass.. piggelin det är grejer det..

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar