tisdag 1 mars 2016

vårdcentral och vabba halvdag...

Efter en lång morgon på vårdcentralen med Klara som bara hostar och hostar så kom vi äntligen hem...
Jag stekte pannkakor till lunch.. hon önskade sig det.. och när man har varit så duktig hos läkaren måste man ju helt klart få pannkakor.. eller hur..




jag har lite svårt för pannkaka.. apelsin och te får det bli..




har börjat drömma om en speciell kamera.. och objektiv så klart..




Canon EOS 6D



ser ni vilken fin bok.. hittade den i vårat lilla byteshörn i vårt soprum i föreningen.. så himla bra! Dom har fixat ett litet hörn där man kan ställa grejer man inte längre behöver..




Grunderna i fotografering.. Life Fotografering.. från 1976







Ja drömmen om kameran får jag nog lägga i en liten ask å spara fint i en liten låda tills jag har kunnat spara lite.. eller ganska mycket.. himla dyrt men fin kamera...
Nej nu ska vi mysa lite här hemma å vänta in pappan som kommer och byter av mig.. vabba halvdag.. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar