fredag 18 mars 2016

in the morning.....


Det är är vad jag äter varje dag..


ja inte allt på en gång.. men ni vet..



Jag brukar göra i ordning ca 1 L med citron och ingefära vatten.. ibland har jag i gurkmejan.. men tusan va den färgar.. ibland har jag också i lite av vad jag har hemma.. som dr westerlund eller oxalis.. aloe vera.. 
sen blir det te, oftast detox eller cleans.. 


sen brukar jag göra i ordning en chiapudding på morgonen.. då är den klar till lunch.. kolla in detta inlägg för recept..
de övriga brukar oftast åka ner i min smoothie.. recept på en supergod smoothie tar vi en annan dag...








Sen tar jag dessa varje dag.. det började mad att jag kände mig så stel i kroppen och speciellt i mina muskler.. jag testade magnesium och tusan det gjorde underverk.. sen tar jag kalcium också mest för att jag inte äter så mycket mejerier..men den är inte ett måste..magnesium däremot är ett stort måste för mig..



jag lite så här ser det ut.. måste bara tipsa om renee voltaires Green cleanse.. gör en shot  på pulver och vatten och ta den på morgonen om ni inte hinner med en smoothie..
hoppas att ni har fått några tips till frukosten...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar