onsdag 9 mars 2016

I love music and you...


Det finns nog inget annat än jag älskar mer än när man upptäcker ett nytt band med massa bra låtar.. allt bara stämmer.. man blir som nykär å lyssnar om och om igen på alla nya underbara låtar..



oftast så hittar man dessa band genom ett tips av en vän eller så...
jag lyssnar på all möjlig musik.. jag går ofta på känslan musiken förmedlar än vilken changer...
men ok.. I love rock n roll.. så är det.. det är det som får mitt hjärta att slå lite fortare...



så vet ni vad.. här kommer lite tips från mig till er..

Hanoi rocks
million miles away
tragedy
I cant get it
dont you ever leave me
village girl
stop crying
cheyenne

ja ok jag slutar där då detta är mitt favorit band så the list goes on and on...

Lynyrd skynyrd
simple man
that smell
the needle and the spoon
gimme back my bullets
was I right or wrong

Roky Erickson
two headed dog
night of the vampires
starry eyes
I have always been here before
cold nights for alligators 



Där har ni dom.. jävligt bra rock låtar.. kolla in dom vet ja..

 baby doll you need som rock n roll...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar