torsdag 3 mars 2016

Hibiskuste och tankar om midjemåttet...

ungefär så går tankarna.. kan bli så himla trött på mig själv... Nu har det gått så jättebra med viktnedgången.. eller jag har inte aktivt bantat utan mer ätit rätt.. ätit bra.. 
men så nu.. åter på smörgås och makaron tåget... 



men jag vet ju varför jag är där igen.. dessa hormoner.. p-piller spiral..p-sprutor.. migrän... östrogen... nu är jag utan igen och tusan va jobbigt det är.. och med det kommer suget på det ena och det andra.. tröttheten av att nästan konstant ha ont gör att man orkar som inte anstränga sig med maten..

Nu ska jag testa ytterligare ett minipiller som kanske ska hjälpa mig från smärta och migrän..

I hopp om att dom ska fungera så dricker jag mitt Hibiskus te.. Min mammas vän har torkat det hos sin pappa i Egypten.. känns lite så där extra mysigt med tanken att det kommer från hennes familjs egna hibiskusträd...


Jag dricker det som det är.. surt.. min syster hon dricker det med socker.. massa socker.. men försök inte ha i mjölk för den spricker..  nu ska jag dricka upp mitt sura te och koka mig ett ägg.. Nu får det vara slut med tortellini och limpa...

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar