söndag 13 mars 2016

Dom vackraste av tulpaner...


dom är så vackra..även när dom vissnar så behåller dom sin skönhet..
det var som jag fick svårt att skiljas från dom.. färgen är helt underbar..






jag skyndade mig ut i skymningen och fotade dom.. mina grannar tror nog inte jag är klok.. men ni ser ju.. 
jag var ju tvungen..



sen vet ni vad.. i onsdags kom den med posten..
jag har haft den på bevakning.. ni vet mejlat å frågat lite fint..

så idag...

titta!



La meme lune nous voit




tusan så fin.. som jag har väntat...
blir ju inte finare än så här..






Nu måste jag bara hitta en ram som passar.. viktigt det där.. ni vet att ramen är rätt.. får nog försöka hitta en fin på loppis..
lite sliten..brukar bli finast så..

Om ni vill köpa denna print så gå in på mokkasin
så himla fin liten affär på nätet.. å förresten så skänker dom 150kr per print till cancerfonden.. bara det...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar