tisdag 2 februari 2016

Tapet prover och detox..

Jag har beställt en massa tapetprover.. 


blått och grått verkar det bli.. känns som om man ser vem favorit designern här hemma är.. Emma von Brömssen...




A N E M O N







Jag har länge suktat efter just denna tapet.. tycker nog den är den vackraste jag sett.. den finns hos Eco tapeter
Just den jag gillar finns i kollektionen  Eco Earth och min favorit är denna Dahlia..
För er som vill ha det senaste.. hetaste så skulle jag nog rekommendera Eco simplicity.. har sett den i många bloggar och instagramkonton.. och det är förståeligt..  den är underbar!




D E T O X







lite mer färg ska det också bli.. såklart..





Både mitt Cleanse och Detox  pukka te är slut.. här se ni sista koppen..
Jag måste köpa nytt.. är nog helt beroende av båda.. ser direkt på min hy att jag inte har druckit
cleanse på några dagar.. 


för er som är som jag.. gillar detox å clean eating.. 
( i den mån det går)
Vill jag rekommendera detta.. kolla in det är..
många bra tips..

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh de har så många fina tapeter, älskar dem alla! Ska bli väldigt kul att se hur det blir i ditt hem :) Har du hämtat prover i affär eller kan man beställa sådana där små bitar? De vore ju fina att bara ha och rama in känner jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har beställt prover från butiker på nätet.. jätte smidigt. Betällde från Engelska tapetmagasinet, tapetorama och eco wallpaper.. sen är det så bra att man får tillbaka pengarna när man beställer tapeter av dom.. så bra!
      Det är så på eco i allafall...

      Radera