fredag 5 februari 2016

sjukskrivnings ångest...

Jag är en så som fått lära mig att gå till jobbet det gör man.. om man nästan inte är halv död.. då kanske får man vara hemma.. eller nja är man halv död då kan man ju jobba så...

Så idag fick jag bara inse.. jag måste sjukskriva mig över helgen.. min rygg gör för ont..





M E D I C I N





Ja så här ser det ut.. fulla doser och ont som tusan i allafall..







Men förhoppningsvis fortsätter vädret att vara fin och vi kan gå ut lite.. Sen ska vi fira med tacofest att pappan i huset Äntligen kommer hem ikväll.. hur vi har längtat efter honom..  Kommer ni ihåg mitt inlägg om pico de gallon.. den ska vi göra ikväll.. Här hittar ni receptet.. rekommenderar det verkligen!

Nu ska jag försöka skaka av mig min sjukskrivnings ångest och dricka mitt underbara te.. fin dag till er alla..

Kram 

1 kommentar:

  1. Svar: Åh vad fint det låter, det ska jag ju genast kika på - det skulle kunna vara något. Frågan är om jag kommer tycka om att mina katter älskar det haha... tack för tipset och trevlig helg!

    SvaraRadera