fredag 12 februari 2016

sista semlan...

nu får det vara sista semlan för i år..




men man kan ju som inte kasta bort en helt fin semla.. nää
det får bli lite fika och läsa lite i min favorit tidning..

Black+White Photagraphy

Finns att köpa på pressbyrån.. ett tips är att kolla in deras tidningsshop online.. jättebra!!

Kolla här...





Det här är från ett äldre nr men ett av mina absoluta favoriter.. bilderna i detta nr är så bra.. men i ärlighetens namn så kan det ta flera veckor för mig att ens hinna halvvägs i en tidning..
Vet inte vad det är men när mamma sitter och försöka läsa något då blir det sån fart här hemma...





men nu ska vi se om jag kan få en liten stund till mig.. mutar barnen med en ny film...

Kram

1 kommentar:

  1. Andreas brukar också köpa black + white photography och vissa nummer har fina bilder men sen tycker jag mycket nummer inte alls är den typ av bilder jag gillar... I och för sig bra att de är så varierade i vad de visar upp. Nyligen var det mycket bilder på cowboys och de var väldigt fina..

    Åh. Laputa <3 En av mina favoriter bland Miyazakis verk! Trevlig lördag till er :)

    SvaraRadera