måndag 1 februari 2016

New Tattoo...


I dag gjorde jag det.. så länge som jag har längtat efter denna tatuering.. men herre gud har typ ammat eller varit gravid konstant sedan 2009.. men nu jäklar var det dax...



Jag hade bokat tid hos 4-evertattoo i uppsala..




Alltså här är jag så nervös.. jag har lixom ganska lätt att nojja ur över placering storlek.. ja allt kollar och undrar blir det bra.. kanske mindre.. kanske större.. oj oj..

Han där i bakgrunden Simon.. Tack för att du ba " nä nu kör vi på det här"  och så gjorde vi det och det blev as snyggt!! Så nöjd..

så rekommenderar verkligen  4- ever tattoo..



självklart är jag så ivrig att visa att jag inte ens hinner ta av plasten innan jag ska fota.. men ni får nog se den när den har läkt sen..




L O V E 





P E A C E 


Ha det fin nu alla.. nu sticker jag iväg och ska köpa mig lite salva till tattoon.. sen jobbkväll..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar