tisdag 16 februari 2016

Månadens Lista.. Februari.. eller vabbruari kanske..

Tusan halva februari har gått och jag har inte knåpat ihop någon lista..så sagt och gjort..
Här kommer februari listan...

Outfit


Ni har ju sett bilderna förr men det här är helt klart outfiten för mig denna månad.. Köpte dessa två från Hey pilgrm och jag älskar dom!!


Citat






Mat



Alltså han lagar musslor till mig.. kärlek..


Musik

just nu blir det mycket Townes Van Zandt..
Helt otroligt bra!



På TV



Husdrömmar.. jag älskar den här serien..
Måndagar kl 20.00



30 grader i februari.. underbar!!

Och hur bra är inte skådespelaren Hanna Ardéhn..


måndagar kl 21.00

så ni ser.. måndagarna är spikade på svt..



BloggLove


Jag har börjat följa collagevintage bloggen och på instagram.. den är helt fantastisk tycker jag.. så kreativ.. Verkligen ett blogg tips! Jag älskar när man ramlar över en så där bra blogg.. och jag gör det ganska ofta som att jag bara för några månader sedan började röra mig i bloggvärlden..och läsa bloggar..


sen ett instagram tips... @farmandfolk 
detta konto är så vackert.. lugnet i bilderna och så tycker jag att det är så otroligt roligt att följa någon annans liv som skiljer sig så mycket från ens eget..



Drömmar  



golvet ska se ut som det här.. gammalt tegel är så himla fint..




vinrankor, tomater och chili... blåregn och paprikor...



Ja drömmar om våren och växthus får avsluta min februari lista..

Kram

2 kommentarer:

  1. Den tredje bilden där när du skriver om programmen på SVT (ska kolla upp!), är det också 30 grader i februari eller något annat? Har du sett trädgårdstisdag? (på tal om husdrömmar) Så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp bilden är från 30 grader... Jo jag har sett på Trädgårdstisdag det är jättebra!! Om du inte har tittat på 30 grader i februari innan så rekommenderar jag att titta på första säsongen också..så skön serie..

      Radera