måndag 8 februari 2016

Frida on my table...

F R I D A 




Vi pratar om hennes tavlor.. varför hon målade sina porträtt..
Tjejerna är så fascinerade över hur hon måste ha känt.. "Kolla mamma hon har 13 spikar i magen.. hon hade verkligen ont".

Ja hon hade verkligen ont..

Det började med att min 4-åring fråga.. men mamma "vem är hon den där tanten du har bilder på över allt"

Jag har lovat att vi ska föröka hitta nån bok så vi kan läsa lite mer om henne..


Ett av mina nya favorit ställen att fynda böcker då det är något som jag alltid köper second hand.. är tradera..

Helt fantastiskt stort utbud på böcker och det brukar inte kosta speciellt mycket.. se jag köpte dessa för 50+frakt.. inte så dumt.



 en ny hus bibel.. alltså tusan va bra den boken va..


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar